ຮູບແບບພື້ນເມືອງແຕກຕ່າງຈາກຮູບແບບທີ່ເຊື່ອງໄວ້ທີ່ມັນຖືກໝາຍດ້ວຍບັນທຶກທີ່ສອດຄ້ອງກັນສະເໝີ. ແລະການໂຄສະນາໄດ້ຖືກຈໍາແນກຈາກຂໍ້ມູນຕົ້ນຕໍທີ່ສະເຫນີໃນແຫຼ່ງໂດຍເນື້ອຫາ, ໂຄງສ້າງຫຼືຮູບພາບ. ການປ່ອຍຂ່າວປະເພດການສົ່ງເສີມອອນໄລນ໌ແມ່ນການປ່ອຍຂ່າວ. ພວກເຂົາເຈົ້າແມ່ນຂໍ້ຄວາມທີ່ຖືກເຜີຍແຜ່ຕໍ່ມາໂດຍສື່ມວນຊົນ. ພວກເຂົາເຈົ້າອາດຈະປະກອບດ້ວຍການປະກາດຂອງເຫດການ, ຂ່າວ, ຕໍາແຫນ່ງຢ່າງເປັນທາງການຂອງບໍລິສັດ, ແລະອື່ນໆການປ່ອຍຂ່າວອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານ: ເພື່ອສ້າງຮູບພາບທີ່ຈໍາເປັນ; ດຶງດູດຄວາມສົນໃຈກັບຍີ່ຫໍ້ແລະເພີ່ມທະວີການຮັບຮູ້ຂອງຕົນ; ສ້າງຄວາມສໍາພັນສົບຜົນສໍາເລັດກັບຄູ່ຮ່ວມງານສື່ມວນຊົນ; ນໍາເອົາ ໃນລູກຄ້າແລະເພີ່ມປະລິມານການຂາຍ.ສິ່ງທີ່ເປັນລັກສະນະຂອງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ນີ້? ການປ່ອຍຂ່າວທີ່ດີຄວນຈະສັ້ນ, ໃຫ້ຂໍ້ມູນແລະຫນ້ອຍ. ແມ່ນຫົວຂໍ້ຜູ້ນໍາອົງປະກອບຕົ້ນຕໍຂອງມັນແມ່ນຫົວຂໍ້, ນໍາ, ເນື້ອ ຂໍ້ມູນ Telegram ໃນຂອງຂໍ້ຄວາມ, ຄໍາເວົ້າ, ຂໍ້ມູນຍີ່ຫໍ້ແລະມັນຕິມີເດຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຂ່າວຫຼືເຫດການ. ການປ່ອຍຂ່າວສາມາດຖືກສົ່ງດ້ວຍຕົນເອງຫຼືຜ່ານການບໍລິການພິເສດ. ການໂຄສະນາກັບ bloggers ເມື່ອເວົ້າເຖິງການໂຄສະນາໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ການສົ່ງເສີມໂດຍຜ່ານ bloggers ແມ່ນມີຄວາມນິຍົມຫຼາຍ. ເວທີທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດສໍາລັບການນີ້ແມ່ນ instagram. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ມາ tiktok ແລະ youtube. ມີການໂຄສະນາປະເພດຕໍ່ໄປນີ້ໃນອິນເຕີເນັດສໍາລັບ bloggers: ໂດຍກົງ - ຜູ້ມີອິດທິພົນເວົ້າກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ, ຍີ່ຫໍ້ຫຼືເຫດການໃນຂໍ້ຄວາມຫຼືເລື່ອງຂອງເຂົາເຈົ້າ. ປະເພດຂອງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ນີ້ແມ່ນເຫມາະສົມສໍາລັບການແນະນໍາຜູ້ໃຊ້ກັບບໍລິສັດຫຼືເຕືອນພວກເຂົາກ່ຽວກັບຕົວທ່ານເອງອີກເທື່ອຫນຶ່ງ. ໂດຍວິທີທາງການ, ນີ້ແມ່ນຫນຶ່ງໃນປະເພດຂອງການສົ່ງເສີມການລາຄາຖືກທີ່ສຸດສໍາລັບ bloggers.
ພື້ນເມືອງທີ່ພວກເຮົາສົນທະນາການເຊື່ອມໂຍງເຂົ້າໃນເນື້ອຫາແມ່ນການໂຄສະນາພື້ນເມືອງ, ເຊິ່ງພວກເຮົາໄດ້ເວົ້າກ່ຽວກັບກ່ອນຫນ້ານີ້. blogger ຕ້ອງການເພີ່ມການໂຄສະນາໃສ່ໃນເນື້ອຫາຂອງພວກເຂົາໃນລັກສະນະທີ່ມັນເບິ່ງຄືວ່າເປັນທໍາມະຊາດແລະບໍ່ລົບກວນເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ຕົວຢ່າງ, ຜູ້ມີອິດທິພົນເວົ້າກ່ຽວກັບລັກສະນະທີ່ທັນສະ ໄໝ, ໂພດຮູບຈາກຫ້ອງຊັກຂອງຮ້ານແລະແທັກການຈັດວາງ brand.product ຂອງທ່ານ - ໃນກໍລະນີນີ້, ຜະລິດຕະພັນຖືກຈັດໃສ່ໃນກອບ, ແຕ່ບໍ່ໄດ້ກ່າວເຖິງ. ຮູບແບບນີ້ຖືກນໍາໃຊ້ຖ້າມີຂໍ້ຈໍາກັດກ່ຽວກັບການໂຄສະນາໂດຍກົງ. ພວກເຮົາກໍາລັງເວົ້າກ່ຽວກັບການສົ່ງເສີມເຫຼົ້າ, ຢາສູບ, ຢາປົວພະຍາດ, ແລະອື່ນໆ. ຕົວຢ່າງ, blogger ກໍາລັງຖ່າຍພາບໃນຕອນເຊົ້າຂອງລາວ, ແລະມີວິຕາມິນຫຼືອາຫານເສີມຢູ່ໃນຕາຕະລາງ.takeover ຂອງລາວ — ການໂຄສະນາປະເພດນີ້ສາມາດຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຍີ່ຫໍ້ຫຼາຍ "ມະນຸດ. ” ໃນສາຍຕາຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ.
|